Familie Tailleur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Familie Tailleur

Het domein van Huis Tailleur. Onderdeel van het spel http://www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Doop Mattheus Alexander Tailleur Connor

Ga naar beneden 
+6
Alyssa
Nienke
Guy Fawkes
Jonathan
Sonho
Mattheus
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sonho

Sonho


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 31-05-10

Doop Mattheus Alexander Tailleur Connor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doop Mattheus Alexander Tailleur Connor   Doop Mattheus Alexander Tailleur Connor - Pagina 2 Emptydo jun 20, 2013 9:49 am

Nadat Mattheus de eed hadden uitgesproken, vol overtuiging en plichtsbesef, haalde Sonho met een kan een flinke schep water uit de doopfont. Voorzichtig goot hij een klein straaltje water over zijn hoofd, terwijl hij sprak.

Mattheus, met dit water was ik je zonden weg en reinig ik je voor het aangezicht van God.
Ik doop je in naam van God en Zijn Profeten, als Priester van de Heilige Rooms-Aristotelische Kerk benoem ik je tot volgelinge van de het Aristotelische Geloof.

Als bewijs van je geloof overhandig ik je deze medaille. Neemt hem aan en draag hem met eer en geweten, alle dagen van je leven.


Doop Mattheus Alexander Tailleur Connor - Pagina 2 F48e


Ik zegen je in de naam van God, Christos en Aristoteles.
Sta op en gaat nu allen heen in vrede,
Amen


Na de beeindiging van de plechtigheid, feliciteerde Sonho het nieuwe lid van de aristotelische familie.

Mattheus, weest wederom welkom in Zijn familie.

Hij liep terug naar het altaar en begon de boel rustig op te ruimen. Nu was het tijd voor de familie en vrienden van de dopelingen om hen te feliciteren met deze belangrijke gebeurtenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Doop Mattheus Alexander Tailleur Connor
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doop Ursula Arienne 'Humptie' Tailleur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familie Tailleur :: Domein van familie Tailleur :: Kapel St Marie-Madeleine van Tailleur-
Ga naar: